Працівників Черкаської ОДА навчали основам управлінської комунікативної компетентності

Працівників Черкаської ОДА навчали основам управлінської комунікативної компетентностіВ умовах трансформації управлінських відносин на публічній службі особливого значення набуває комунікативна компетентність керівника, його вміння цілеспрямовано спілкуватись із підлеглими та колегами, володіти універсальними психологічними методами і прийомами, що спрямовані на створення умов для ефективної роботи всього колективу.

Як інформують у Черкаській ОДА, в Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів відбувся тренінг управлінської комунікативної компетентності для державних службовців апарату та структурних підрозділів облдержадміністрації.

Протягом трьох днів учасники тренінгу мали можливість пройти професійне навчання та підвищити рівень своїх вмінь і навичок щодо формування ключових компетенцій управління людьми, зокрема планування і організації управлінської діяльності, постановки задач, мотивації та контрою роботи підлеглих, делегування повноважень, ефективного планування часу, тощо.

В ході тренінгу держслужбовці відпрацьовували психологічні аспекти взаємодії людей в малих групах, стилі управління підлеглими, інструменти ефективних комунікацій та методи забезпечення якісної групової взаємодії. За допомогою практичних вправ, рольових ігор, практикумів і кейс-стаді учасники розвивали свої комунікативні навички та демонстрували практичні вміння приймати ефективні управлінські рішення.
20.02.2020 16:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter