У Черкасах завершив роботу IV туристичний форум

Бренд та його складові, вплив на розвиток й упізнаваність регіону обговорювали на четвертому туристичному форумі Черкащини. Як інформують у Черкаській ОДА, тут презентували топ-3 слогани області. Кращий з них пропонують обрати громаді. Досвідом з брендингу ділилися гості з Дрогобича, Києва та Тернополя.

Традиційно організовують захід Департамент регіонального розвитку за підтримки громадської спілки «Асоціація гостинності Черкащини» та Агенції туристичних ініціатив Дрогобича.

Бренд – це своєрідна зброя регіону, каже начальник управління Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Дмитро Пивак. Він допомагає вирізнити область з-поміж інших, дає їй «обличчя» й розкриває сутність. Брендинг важливий не тільки для розвитку туризму, а й загалом розвитку регіону, допомагає залучати інвестиції.

– Наша мета – зробити яскравий, ефективний та якісний бренд регіону, який би був упізнаваним, – каже Дмитро Пивак. – До цієї робити ми залучаємо представників влади, громадськості, ІТ-кластер. Адже вплив брендингу складно недооцінити. До прикладу, у Закарпаття салоган регіону «Земля, наближена до неба». Всю свою продукцію – вино, сир, пряники, – вони брендують, завдяки чому продукція асоціюється саме із Закарпатщиною. Ми ж хочемо так само зробити для Черкащини.

Одним з ключових елементів бреду є слоган. Обирали його через конкурс з понад 230 пропозицій, які надійшли від жителів області. Нині ж пропонують визначити кращий з відібраних комісією Топ-3. Зокрема: «Черкащина – місце сили», «Черкащина – земля переможців» та «Черкащина – тут починається Україна».
13.12.2019 17:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter