Боднар: Робимо акцент на критичних автошляхах Канів-Чигирин, Корсунь-Шевченківський-Знам’янка, Золотоноша-Умань
Як інформують у Черкаській ОДА, голова Черкаської ОДА Роман Боднар взяв участь у загальних зборах представників регіонального відділення «Української асоціація районних та обласних рад» у Черкаській області.
Кожний із присутніх представників райрад описав проблематику району, спільними питаннями для всіх залишаються: недофінансування галузей освіти, медицини, неспроможність забезпечувати пільгові категорії населення за рахунок місцевих бюджетів, зимове утримання та ремонт дорожніх шляхів державного і територіального значення.
Вирішення питання ремонту доріг на Черкащині – питання №1. На цьому наголосив очільник області Роман Боднар. Він проанонсував відкриту зустріч із підрядними та проектними організаціями, яка відбудеться 26 листопада. На ній спільно обговорять концепцію, стратегію будівництва, яка базуватиметься на якості, дотриманні термінів та гарантії.
Райдержадміністрації надали голові ОДА відгуки про роботу підрядників, які займалися зимовим утриманням. Серед них схвальних – мало. Зворотній зв’язок очікується також від ОТГ області.
- На мою думку, розподіл коштів дорожнього фонду не був прозорим, не в повній мірі враховувалися позиції ОТГ та районів області. На сьогодні розглядається законодавча можливість проведення дорожніх тендерів на 3 роки, аби завести потужних інвесторів, які мають відповідне забезпечення технікою. Знайти добросовісних підрядників, які якісно виконують роботи, – це теж проблема. Але ми повинні вивчати того, з ким працюємо. Бо компанії, в яких один бухгалтер і які потім позичають техніку, викликають великі сумніви. Стоїть задача не просто освоїти кошти, а освоїти кошти розумно, – звернувся до присутніх Роман Боднар.
За попередніми підрахунками на будівництво доріг в області необхідні 5 мільярдів гривень.
- Наступного тижня ми виїжджаємо в Кабмін і будемо обгрунтовувати потребу в коштах. Розуміємо, що є першочергові, так звані “червоні об’єкти”. Робимо акцент на критичних автошляхах: Канів-Чигирин, Корсунь-Шевченківський-Знам’янка, Золотоноша-Умань.
Серед проблемних питань, які озвучили представники райрад, – це відсутність голів РДА та скорочення в районних адміністраціях. У свою чергу Роман Боднар зауважив, що зараз відбувається активний процес затвердження кандидатур на посади голів РДА. Тож незабаром відбудуться перші призначення.
Разом із тим Боднар попросив надати оцінку роботи правоохоронних структур в районах та поінформувати про факти недбалості чи упередженості.
- Я не хочу зупинятися на співпраці із представниками виконавчої вертикалі – головами РДА. Налаштований до діалогу і з вам – представниками районних рад, і з представниками об’єднаних територіальних громад. Чиї рішення будуть більш адаптовані до проблем громади, на тих і акцентуватимемо увагу. Я готовий чути всіх.
Кожний із присутніх представників райрад описав проблематику району, спільними питаннями для всіх залишаються: недофінансування галузей освіти, медицини, неспроможність забезпечувати пільгові категорії населення за рахунок місцевих бюджетів, зимове утримання та ремонт дорожніх шляхів державного і територіального значення.
Вирішення питання ремонту доріг на Черкащині – питання №1. На цьому наголосив очільник області Роман Боднар. Він проанонсував відкриту зустріч із підрядними та проектними організаціями, яка відбудеться 26 листопада. На ній спільно обговорять концепцію, стратегію будівництва, яка базуватиметься на якості, дотриманні термінів та гарантії.
Райдержадміністрації надали голові ОДА відгуки про роботу підрядників, які займалися зимовим утриманням. Серед них схвальних – мало. Зворотній зв’язок очікується також від ОТГ області.
- На мою думку, розподіл коштів дорожнього фонду не був прозорим, не в повній мірі враховувалися позиції ОТГ та районів області. На сьогодні розглядається законодавча можливість проведення дорожніх тендерів на 3 роки, аби завести потужних інвесторів, які мають відповідне забезпечення технікою. Знайти добросовісних підрядників, які якісно виконують роботи, – це теж проблема. Але ми повинні вивчати того, з ким працюємо. Бо компанії, в яких один бухгалтер і які потім позичають техніку, викликають великі сумніви. Стоїть задача не просто освоїти кошти, а освоїти кошти розумно, – звернувся до присутніх Роман Боднар.
За попередніми підрахунками на будівництво доріг в області необхідні 5 мільярдів гривень.
- Наступного тижня ми виїжджаємо в Кабмін і будемо обгрунтовувати потребу в коштах. Розуміємо, що є першочергові, так звані “червоні об’єкти”. Робимо акцент на критичних автошляхах: Канів-Чигирин, Корсунь-Шевченківський-Знам’янка, Золотоноша-Умань.
Серед проблемних питань, які озвучили представники райрад, – це відсутність голів РДА та скорочення в районних адміністраціях. У свою чергу Роман Боднар зауважив, що зараз відбувається активний процес затвердження кандидатур на посади голів РДА. Тож незабаром відбудуться перші призначення.
Разом із тим Боднар попросив надати оцінку роботи правоохоронних структур в районах та поінформувати про факти недбалості чи упередженості.
- Я не хочу зупинятися на співпраці із представниками виконавчої вертикалі – головами РДА. Налаштований до діалогу і з вам – представниками районних рад, і з представниками об’єднаних територіальних громад. Чиї рішення будуть більш адаптовані до проблем громади, на тих і акцентуватимемо увагу. Я готовий чути всіх.
21.11.2019 13:55
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter