Черкаська ОДА оголосила конкурс із відбору слогану для майбутнього бренду області

Як інформують у Департаменті регіонального розвитку ОДА, в області розпочинається прийом конкурсних пропозицій слоганів до майбутнього бренду Черкащини. Триватиме він із 20 листопада до 6 грудня включно.
Черкаська ОДА оголосила конкурс із відбору слогану для майбутнього бренду області

Для тих, хто має ідеї – це чудова можливість увійти в історію Черкащини. Основні критерії до слогану:
– короткий, не більше 4-х слів;
– українською мовою (бажано переклад англійською мовою);
– характеризує регіон;
– передає харизму Черкащини та розкриває її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
– легко запам’ятовується;
– продовжує речення: «Черкащина це…»;
– основний меседж слогану націлений на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули.

За найкращий слоган, який відповідатиме критеріям, переможець конкурсу отримає туристичне спорядження (палатка, карімат, спальний мішок, рюкзак).

Для участі в конкурсі необхідно надіслати лист в форматі Word, в якому:
-написати свій варіант слогану, відповідно до критеріїв, що зазначені вище;
-коротко описати та пояснити свою ідею слогану (не більше ста слів);
-вказати свій контактний номер телефону.
20.11.2019 13:00
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter