У готелі "Оптіма" в центрі Черкас проведено тактико-спеціальні навчання рятувальників (відео)

Як інформують в управлінні ДСНС у Черкаській області, 11 липня на території одного із готелів обласного центру черкаські рятувальники за участі кількох служб екстреного виклику провели тактико-спеціальні навчання по ліквідації умовної пожежі.

Для підвищення професійного рівня, вдосконалення навичок з ліквідації складних пожеж, участь у навчаннях також взяли керівники територіальних підрозділів Управління ДСНС області.

Проведені навчання дозволили пожежно-рятувальним підрозділам відпрацювати питання взаємодії з адміністрацією об’єкта та оперативними службами міста. Рятувальникам важливо було також перевірити наявні тактичні схеми з проведення евакуації та порятунку людей на об’єктах з масовим перебуванням людей і особливостям застосування на об‘єкті підрозділів газодимозахисної служби.

В ході теоретичної частини навчань, співробітники ДСНС ознайомилися з технічною характеристикою об’єкту, наявними системами виявлення та оповіщення, схемами проїзду та розташуванням джерел водопостачання.

Враховуючи, що під час пожеж в готелях, велике значення мають професійні та оперативні дії обслуговуючого персоналу, саме тому під час навчань, цьому етапові також було приділено значну увагу. За штатними інструкціями працівники закладу мають декілька важливих завдань, своєчасно виявити небезпеку, повідомити спеціальні служби, запобігти паніці і забезпечити швидку евакуацію гостей, а також розпочати боротьбу з вогнем..

У свою чергу пожежно-рятувальні підрозділи виконували спеціальні завдання. Керівництво навчань, постійно ускладнювало завдання, що у свою чергу змушувало керівну ланку підрозділів проявляти ініціативу та гнучкість у діях. Кожен з підрозділів, які брали участь у навчаннях, відпрацював кілька важливих вправ. Серед них найбільш складними були проведення, за кількома схемами, розвідки з пошуком потерпілих і бойового розгортання із встановленням автодрабини та постановки автоцистерн на водне джерело. Значну увагу під час навчань було приділено питанням евакуації людей, як через задимлені зони, так і за допомогою спеціальної автомобільної драбини з висот.

Крім того, фахівці психологічної служби Управління постійно перебували із персоналом та гостями готелю, знімаючи напругу та допомагали уникнути паніці.
11.07.2019 16:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter