Служба автомобільних доріг: Кількість працівників, які ремонтують міст через Дніпро, постійно зростає

Служба автомобільних доріг: Кількість працівників, які ремонтують міст через Дніпро, постійно зростаєЯк інформує Служба автомобільних доріг у Черкаській області, цього тижня на дамбі через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань підрядна організація ТОВ «Трансстроймеханізація», яка виконує її поточний середній ремонт, розпочала встановлювати нове бар’єрне металеве оцинковане огородження типу «Євроформат». Нове бар’єрне огородження встановлюється на тій частині дороги, де завершено ремонтні роботи з влаштування нового дорожнього покриття.

Вже встановлено понад 300 метрів нового бар’єрного огородження на дамбі на автодорозі від села Благодатне Золотоніського району. Повністю закінчено влаштування верхнього та нижнього та шару асфальтобетонного покриття на понад 5 км автодороги. По завершенню ремонтних робіт буде нанесено горизонтальну розмітку на проїжджій частині та встановлено дорожні знаки. Наразі, ремонтні роботи на дамбі продовжуються.

На мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 23+068 біля Черкас підрядне підприємство ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» закінчило фрезерування старого асфальтобетонного покриття на правій стороні мосту та завершує розбирання захисного та вирівнюючого шару бетону на проїзній частині мосту та очищення плит від будівельного сміття. На розчищених прогонових будовах мосту цього тижня розпочалися роботи з монтажу металевого каркасу для армування залізобетонної плити перед заливкою бетону.

Підрядне підприємство «АЛЬТКОМ» вже замінило 3 зруйновані залізобетонні плити на розчищеній прогоновій будові мосту, закупило і привезло деревину для встановлення опалубки для подальшого бетонування монолітної залізобетонної плити. Закуплено необхідну кількість арматури для армування залізобетонної монолітної плити та закладних оцинкованих деталей. Також заготовлено антикорозійні та адгезійні матеріали для оброблення та захисту арматури та існуючого покриття від корозії та руйнування. У підприємства-виробника підрядник замовив виготовлення металевих деформаційних швів для укладання їх між стиками плит.
Кількість працівників, задіяних у ремонтних роботах на мосту, які працюють у дві зміни вдень та вночі, постійно збільшується.
27.07.2017 16:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter