Майборода просить прокурора Миколенка розібратися з тендерною мафією, яка залишила черкаські лікарні без ліків

Депутат Черкаської облради Любов Майборода направили звернення прокурору Черкаської області Віктору Миколенку з приводу забезпечення медикаментами мед закладів Черкас. Текст звернення нижче.

Шановний Вікторе Андрійовичу!


До мене, як представника територіальної громади, надійшли чисельні звернення пацієнтів, керівників медичних установ, громадських організацій з приводу негативної ситуації, що склалась в медичних закладах міста Черкаси щодо забезпечення медикаментами та виробами медичного призначення – ліками, вакцинами, перев`язувальними матеріалами, медінструментарієм, тощо.

З травня приватне акціонерне товариство «Альба Україна», яке виграло тендер по постачанню медикаментів, припинило постачати лікарські засоби в лікувальні установи міста, що призвело до чисельних конфліктних ситуацій з різними категоріями населення, які вимагають надати безоплатну допомогу.

Основною причиною ситуації, що склалася, на думку медичних працівників, є діяльність тендерного комітету Черкаської міської ради, коли заклади змушені місяцями чекати проведення тендерів, щоб закупити, наприклад озокерит для Третьої міської лікарні швидкої медичної допомоги на суму 3000 гривень. Керівники медичних закладів просять вирішити, відповідно до діючого законодавства, питання закупівлі медичних препаратів та виробів медичного призначення закладами, якщо сума закупівлі не перевищує 100 тисяч гривень.

04.07.2014 торги по закупівлі препаратів фармацевтичних – ліки відмінені в зв`язку з відсутністю достатньої кількості учасників. Заклади залишились без лікарських засобів, яких потребують щоденно. Повторне проведення торгів заплановано на 18.08.2014 – і невідомо який буде результат. Чотири місяці медичні заклади не отримують медикаментів, майже сім тисяч інвалідів першої та другої групи оббивають пороги поліклінік, не отримуючи необхідних препаратів. В закладах склалась критична ситуація з забезпеченням перев’язувальними матеріалами, реактивами, мед. інструментарієм – шприцями, системами переливання крові, тощо.`

З метою вирішення питання мною був підготовлений проект рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 23.04.2014 № 247 «Про визначення генерального замовника за організацію і проведення процедур закупівель за рамковими угодами».

Проектом рішення надавалось право керівникам закладів самостійно закуповувати розчини для ін`екцій, миючі, дезінфікуючі засоби, спирт, перев`язувальні матеріали, тощо, якщо сума закупівлі не перевищує 100 тисяч гривень. Проект був завізований керівниками структурних підрозділів та двічі подавався на розгляд виконкому.

Проте, так і не був прийнятий. Доручення міського голови від 18 липня 2014 року голові тендерного комітету Барабосі О.В.: «зробити запити цінових пропозицій лікарських засобів, які будуть закуповувати заклади охорони здоров`я без процедур закупівель та зібрати від закладів плани закупівель» – не було виконано.

Відмову членів виконкому на чолі з міським головою Сергієм Одаричем прийняти запропонований проект, розцінюю як саботаж та прикриття корупційних схем у галузі закупівлі виробів медичного призначення.

Відповідно до ст. 13 закону України «Про статус депутатів місцевих рад», прошу:
1. Надати правову оцінку діяльності єдиного тендерного комітет Черкаської
міської ради, який займається усіма видами закупівель, незалежно від галузевого призначення, який не обмежений термінами здійснення закупівель та тим самим, на мою думку, наносить шкоду діяльності закладів.
2. Надати правову оцінку відсутності протягом 4-х місяців в поліклініках міста медикаментів для пільгових категорій населення: інвалідів 1 та 2 груп.
3. Перевірити: чи існує зв`язок між фірмами, що виграють тендера та
членами виконавчого комітету Черкаської міської ради, керівниками галузевих департаментів.
08.08.2014 17:40
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter