Наші Гроші: Шкіль, Сапаєв та Шумахер поділили мільярд на утримання черкаських доріг – не дали ні знижок, ні цін на асфальт
25 листопада Служба автомобільних доріг у Черкаській області підписала чотири договори на експлуатаційне утримання доріг державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області на загальну суму 1,02 млрд гривень. Як інформують Наші Гроші, про це повідомляється у системі «Прозорро».
Два з них сукупною вартістю 286,29 млн гривень Черкаська САД підписала із лідером Національної асоціації дорожників України – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Згідно з договором, компанія буде обслуговувати такі дороги:Н-02, Н-08, Н-16, Т-24-04, Т-24-09, Т-24-10, Т-24-12, Т-24-17; та Н-16, Р-04, Р-64, Т-24-01, Т-24-03, Т-24-05, Т-24-08, Т-24-11, Т-24-13, Т-24-19.
Ще два договори Замовник підписав з іншим представником НАДУ – ТОВ «Ростдорстрой» і фірмою Бахтіяра Сапаєва – ТОВ «ШРБУ-48». «Ростдорстрой» обслуговуватиме траси Н-01, Н-16, Т-24-01, Т-24-02, Т-24-03, Т-24-07, Т-24-08, Т-24-14 та Т-24-18. «ШРБУ-48» – М-05, М-12, Н-16, Р-71, Т-24-03,Т-24-05, Т-24-06, Т-24-11,Т-24-15, Т-24-16 та Т-02-02.
На жодному з тендерів ні Замовник, ні Підрядники не опублікували локальні кошториси до договорів чи протоколи узгодження цін на матеріальні ресурси, які б показали вартість будівельних матеріалів, що їх будуть використовувати компанії під час технічного обслуговування доріг.
Середній відсоток кінцевої знижки компаній на усіх чотирьох тендерах становить менше 3%. У випадку з двома тендерами, де виграла «Автострада», на тендери подалися й «Ростдорстрой» та «ШРБУ-48». У випадку з тендерами, в яких перемогли «Ростдорстрой» і «ШРБУ-48», компанії змагалися на торгах тільки між собою. При цьому на тендер, де виграло «ШРБУ-48», подавав свої документи й інший лідер НАДУ – ТОВ «Автомагістраль-Південь», проте Замовник його ТП відхилив через те, що файл документу з аналогічними договорами був пошкоджений. За словами експертки платформи «Ліга антитрасту» Ганни Сулими, через такий недолік Черкаська САД відхиляти компанію одразу не мала права:
«Потрібно було надати 24 години на виправлення недоліків. Однак багато Замовників помилково вважають, що 24 години можна давати лише на виправлення недоліків у наявних документах. Тому якщо документів «немає», або вони «пошкоджені», то не 24 години не дають. Однак Колегія приймає рішення, що такі відхилення неправомірні».
При цьому «ШРБУ-48» на тендері, де перемогло, надало у своїх документах договір про надання послуг машин та механізмів, укладений з «СУНП «Автострада». Окрім цього, усі три компанії вказали, що користуються послугами ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» – «Автострада» та «Ростдорстрой» у своїх документах надали договори про використання техніки «Дорстрой Монтаж Київ», а «ШРБУ-48» залучила компанію в якості субпідрядника.
Протягом 2020 року «Ростдорстрой» десять разів був переможцем Черкаської САД на тендерах з експлуатаційного утримання та поточного середнього ремонту. Усі ці тендери розігрувалися винятково з «Автострадою» та «ШРБУ-48». Середній відсоток знижки компанії на цих тендерах становив 6%. «Автострада» перемагала на тендерах цього Замовника 9 разів, граючи на торгах також лише з цими двома компаніями – середній рівень знижки на аукціонах становив 3,7%. «ШРБУ-48» виграло на тендерах Черкаської САД 6 разів, конкурувавши також лише з «Автострадою» та «Ростдорстрой» -середня сума знижки становила менше 3%.
На усіх 25 процедурах були присутні лише ці три компанії. Усі інші підприємства, які подавалися на тендери, були за різних причин відхилені Замовником.
Вінницьким підприємством ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» володіє Максим Шкіль – екс-помічник нардепа «Партії регіонів» Миколи Дем’янка.
ТОВ «Ростдорстрой» входить у групу бізнесмена Олександра Жукова та мера Одеси Геннадія Труханова. Його бенефіціарами через фірму «Оттема» (Угорщина) значаться Євген Коновалов і Юрій Шумахер – депутат Одеської міськради від партії «Довіряй ділам» Труханова.
Співвласниками «ШРБУ-48» є Руслан Губа, Ігор Воталюк та Бахтіяр Сапаєв. У 2005-2010 роках Сапаєв очолював Черкаську САД, а в 2010 році – ДК «Автомобільні дороги України». За Януковича «Уманьавтодор», який був у власності Сапаєва, отримав підряд на будівництво моста через Дніпро в Запоріжжі, однак роботи не виконав і автодорівці судились за повернення авансу і штрафів на 313 млн грн. Після тих судів Сапаєв заснував нову фірму «ШРБУ-48», яка і продовжила брати участь у державних тендерах.
Два з них сукупною вартістю 286,29 млн гривень Черкаська САД підписала із лідером Національної асоціації дорожників України – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада». Згідно з договором, компанія буде обслуговувати такі дороги:Н-02, Н-08, Н-16, Т-24-04, Т-24-09, Т-24-10, Т-24-12, Т-24-17; та Н-16, Р-04, Р-64, Т-24-01, Т-24-03, Т-24-05, Т-24-08, Т-24-11, Т-24-13, Т-24-19.
Ще два договори Замовник підписав з іншим представником НАДУ – ТОВ «Ростдорстрой» і фірмою Бахтіяра Сапаєва – ТОВ «ШРБУ-48». «Ростдорстрой» обслуговуватиме траси Н-01, Н-16, Т-24-01, Т-24-02, Т-24-03, Т-24-07, Т-24-08, Т-24-14 та Т-24-18. «ШРБУ-48» – М-05, М-12, Н-16, Р-71, Т-24-03,Т-24-05, Т-24-06, Т-24-11,Т-24-15, Т-24-16 та Т-02-02.
На жодному з тендерів ні Замовник, ні Підрядники не опублікували локальні кошториси до договорів чи протоколи узгодження цін на матеріальні ресурси, які б показали вартість будівельних матеріалів, що їх будуть використовувати компанії під час технічного обслуговування доріг.
Середній відсоток кінцевої знижки компаній на усіх чотирьох тендерах становить менше 3%. У випадку з двома тендерами, де виграла «Автострада», на тендери подалися й «Ростдорстрой» та «ШРБУ-48». У випадку з тендерами, в яких перемогли «Ростдорстрой» і «ШРБУ-48», компанії змагалися на торгах тільки між собою. При цьому на тендер, де виграло «ШРБУ-48», подавав свої документи й інший лідер НАДУ – ТОВ «Автомагістраль-Південь», проте Замовник його ТП відхилив через те, що файл документу з аналогічними договорами був пошкоджений. За словами експертки платформи «Ліга антитрасту» Ганни Сулими, через такий недолік Черкаська САД відхиляти компанію одразу не мала права:
«Потрібно було надати 24 години на виправлення недоліків. Однак багато Замовників помилково вважають, що 24 години можна давати лише на виправлення недоліків у наявних документах. Тому якщо документів «немає», або вони «пошкоджені», то не 24 години не дають. Однак Колегія приймає рішення, що такі відхилення неправомірні».
При цьому «ШРБУ-48» на тендері, де перемогло, надало у своїх документах договір про надання послуг машин та механізмів, укладений з «СУНП «Автострада». Окрім цього, усі три компанії вказали, що користуються послугами ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» – «Автострада» та «Ростдорстрой» у своїх документах надали договори про використання техніки «Дорстрой Монтаж Київ», а «ШРБУ-48» залучила компанію в якості субпідрядника.
Протягом 2020 року «Ростдорстрой» десять разів був переможцем Черкаської САД на тендерах з експлуатаційного утримання та поточного середнього ремонту. Усі ці тендери розігрувалися винятково з «Автострадою» та «ШРБУ-48». Середній відсоток знижки компанії на цих тендерах становив 6%. «Автострада» перемагала на тендерах цього Замовника 9 разів, граючи на торгах також лише з цими двома компаніями – середній рівень знижки на аукціонах становив 3,7%. «ШРБУ-48» виграло на тендерах Черкаської САД 6 разів, конкурувавши також лише з «Автострадою» та «Ростдорстрой» -середня сума знижки становила менше 3%.
На усіх 25 процедурах були присутні лише ці три компанії. Усі інші підприємства, які подавалися на тендери, були за різних причин відхилені Замовником.
Вінницьким підприємством ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» володіє Максим Шкіль – екс-помічник нардепа «Партії регіонів» Миколи Дем’янка.
ТОВ «Ростдорстрой» входить у групу бізнесмена Олександра Жукова та мера Одеси Геннадія Труханова. Його бенефіціарами через фірму «Оттема» (Угорщина) значаться Євген Коновалов і Юрій Шумахер – депутат Одеської міськради від партії «Довіряй ділам» Труханова.
Співвласниками «ШРБУ-48» є Руслан Губа, Ігор Воталюк та Бахтіяр Сапаєв. У 2005-2010 роках Сапаєв очолював Черкаську САД, а в 2010 році – ДК «Автомобільні дороги України». За Януковича «Уманьавтодор», який був у власності Сапаєва, отримав підряд на будівництво моста через Дніпро в Запоріжжі, однак роботи не виконав і автодорівці судились за повернення авансу і штрафів на 313 млн грн. Після тих судів Сапаєв заснував нову фірму «ШРБУ-48», яка і продовжила брати участь у державних тендерах.
03.12.2020 13:25
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter