У черкаських тролейбусах на одного пасажира, який оплачує проїзд, приходиться від 2-х до 7-ми пільговиків

У черкаських тролейбусах на одного пасажира, який оплачує проїзд, приходиться від 2-х до 7-ми пільговиків У Черкасах на кожного пасажира тролейбуса, який оплачує проїзд, приходиться від двох до семи пільговиків. Як інформують у міськраді Черкас, такі результати виявили члени комісії після обстеження пасажиропотоку у міському електротранспорті.

Як пояснив заступник директора департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Руслан Батир, відповідна робота здійснюється, на виконання ухваленого рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради щодо затвердження порядку обстеження пасажиропотоків на маршрутах міського електро- та автотранспорту м. Черкаси.

Тож, минулого тижня з 9 по 12 квітня було проведено перше таке обстеження.

За результатами перевірки видно, що найвищий коефіцієнт співвідношення платного пасажира до пільговика – на маршруті №50 і становить 7,12.

Так, з 1664 осіб, які за день скористались послугами тролейбуса №50, лише 205 – придбали квитки, решта – 1459 – пільговики.
Тоді як найнижчий коефіцієнт між платним пасажиром та пільговиком був на маршрутах №7 та №10 – 2,15.

Приміром, за час обстеження на рейсі маршруту №10 з 6159 пасажирів сплатили за проїзд – 1955 осіб, 4204 – мали пільги. Аналогічна ситуація і по маршруту №7, де з 7796 пасажирів, придбали квитки – 2475 осіб, решта – 5321 – пільговики.

За словами Руслана Анатолійовича, загалом у середньому по всіх обстежених тролейбусних маршрутах коефіцієнт склав, орієнтовно, 2,58.

Наступна подібна перевірка здійснюватиметься у літній період.

– Такий моніторинг пасажиропотоку дає можливість нам побачити реальне співвідношення між пільговиками та платними пасажирами та, відповідно, реагувати при ухваленні рішення щодо компенсації пільгових перевезень КП «Черкасиелектротранс». Оскільки, як відомо, в останні роки ці функції держава повністю переклала на плечі органів місцевого самоврядування. Хоча це – винятково гарантовані державною функції. Тож міська влада відповідальна перед нашою громадою за кожну витрачену копійку з бюджету Черкас. Саме для раціонального, обґрунтованого і зваженого витрачання міського ресурсу на компенсацію пільгових перевезень у Черкасах і здійснюється відповідна робота, яку ми продовжуватимемо й надалі, – наголосив Руслан Батир.
18.04.2019 15:15
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter