У Смілі перерахують тарифи за водопостачання через недотримання графіку цілодобової подачі води

На останньому засіданні міськвиконкому розглядали питання про роботу водоканалу. Жителі міста, які прийшли на засідання, почали скаржитись на неналежну якість подачі води та порушення умов договору. Адже сміляни укладали з КП «ВодГео» договір про цілодобову подачу води, а по факту отримують воду за графіком. Директор КП «ВодГео» Олександр Коваленко пояснив, що всім, хто звернеться у водоканал, перерахують тарифи.

За міських жителів заступились члени міськвиконкому. Олег Трушкевич сказав: «У Смілі більше трьох тисяч абонентів не мають лічильників. Їм водоканал подає воду за графіком, тож вони мають право на перерахунок тарифу. Але це буде неправильно, що всі 3 тисячі абонентів повинні їхати на офіс у КП «ВодГео» за перерахунком. Бо хтось прийде, а хтось – ні, це буде несправедливо. Водоканал може використати незнання деяких людей і залишити собі кошти. Оскільки це КП порушує умови угоди, тому воно й повинне компенсувати людям витрати. Тож треба, щоб виконком зобов’язав водоканал перерахувати жителям тарифи».

Ілля Слободяник доповнив, що перерахувати вартість води мають і тим смілянам, у яких є лічильники. Згідно з договором, воду мають постачати цілодобово. Людям набридло, що неможна помитись при потребі, випрати свої речі… Постійно потрібно підлаштовуватись під графік, який не для всіх є зручним.

Також члени виконкому внесли пропозицію, щоб у КП «ВодГео» на період, коли відключена вода, власними силами забезпечували населення водою, організовували підвіз води.

Як це буде робити підприємство, у якого й так не вистачає коштів, - це не обговорювалось.

Сміла.ua
14.05.2018 16:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter