У Черкасах право на оформлення субсидій на послуги ЖКГ мають понад 50 тисяч родин, - Одарич

У Черкасах право на оформлення субсидій на послуги ЖКГ мають понад 50 тисяч родин, - Одарич  З квітня цього року у Черкасах заявки на отримання субсидії подало понад 13 тисяч родин, що практично втричі більше, ніж було в минулі роки. Проте й надалі динаміка звернень громадян за державною допомогою на оплату житлово-комунальних послуг продовжує зростати. Про це повідомляють у міській раді Черкас.

Як засвідчують в управліннях соціального захисту Придніпровського та Соснівського районів Черкас, з початком цьогорічного опалювального сезону, зважаючи на значне підняття вартості тепла для населення, в місті право на отримання субсидії матимуть вже більше 50 тисяч родин.

За словами міського голови Черкас Сергія Одарича, своєрідним каталізатором масового оформлення субсидії є також спрощений порядок подання документів, затверджений Урядом. А саме, коли враховуються виключно рівень доходів громадян. Тоді як майновий стан, що було раніше, взагалі не береться до уваги.

– Така система призначення субсидії є надзвичайно шкідливою. Ці спрощені системи є голим популізмом. Адже під цю субсидію потрапляють всі багаті люди, які приховують доходи. Сьогодні можна мати шикарні вілли, яхти, катери, літаки, при цьому декларуючи мізерні прибутки. Повірте, на відміну від простих людей, які по кілька разів переписують документи на отримання субсидії, такі громадяни знають, як оформити все правильно і жити за рахунок держави, – наголосив Сергій Олегович.

Міський голова розповів, що нині управління соціального захисту переповнені заявами на оформлення субсидії. До того ж на урядовому рівні нічого не зроблено для спрощення процедури перевірки даних, які надходять від громадян.

– Досі наші працівники змушені надсилати у всі установи (Пенсійний фонд, фіскальні служби) запити по кожному заявнику, аби перевірити дані. Я вважаю, що це – зайва бюрократія. І необхідно надати доступи до цих баз даних для управлінь соціального захисту, аби ті не витрачали зайвого часу на службові переписки з усілякими службами, – відзначив Сергій Одарич.

З 15 тисяч звернень, які надійшли з квітня цього року, вдалось розглянути лише половину. При цьому відсоток відмов складає трохи більше одного відсотка. А саме: із тих 7 тисяч вже розглянутих заяв лише 94 громадянам була надана негативна відповідь.

Примітно, що головними причинами відмов є аж ніяк не фінансовий стан заявника, а – неправильно заповнені документи.
07.07.2015 15:20
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter