93 % жителів Черкаської області задоволені рівнем сервісу в ЦНАПах

У листопаді Мінцифра запустила всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг. Як показують перші результати, 93% жителів Черкащини задоволені сервісом у ЦНАПах. Це значить, що черкаські Центри надання адмінпослуг постійно трансформуються та покращують обслуговування.

Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть підвищити рівень обслуговування в Центрах. Нагадуємо, що українці можуть оцінити якість держсервісу в будь-який зручний спосіб.

Загалом українськими ЦНАПами задоволені 93% громадян. Наразі відвідувачі залишили близько 30 тисяч відгуків у форматі телефонного інтерв’ю, через QR-постери, Viber- та SMS-опитування, а також на платформі Дія.Центрів. Понад 1,2 тисячі візитів здійснили «таємні відвідувачі». Найвище громадяни оцінили комфорт у приміщеннях, компетентність та мову працівників.

Кіндрат Булавін

Провінція
21.12.2021 13:10
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter