Хто скуповує "на дурняк" черкаські тролейбуси?
Як ми повідомляли вчора, працівники КП «Черкасиелектротранс» вже третій місяць не отримують заробітної плати. Нещодавно Черкаська міська рада звернулася до Кабінету Міністрів із проханням погасити борг тролейбусникам за перевезення пільговиків у 2012 році. Сума боргу держави дорівнює 1 мільйону 795 тисячам гривень.
На цьому сумному фоні з вельми цікавою інформацією можна ознайомитися на офіційному ресурсі «Система реалізації конфіскованого та арештованого майна». Завдяки цій системі будь-який українець може «отримувати деталізовану інформацію про умови торгів, лоти та майно, що виставлені на торги та результати проведених торгів».
За повідомленням цього ресурсу від 28 січня 2013 року, 16 січня в Черкасах на аукціоні було продано три тролейбуси. Організатор аукціону – філія 24 ПП «Нива ВШ»(вул. Смілянська, 168).
Що ж це за тролейбуси? Пригадується, ще в 2010 році Черкаська міськрада дозволила тролейбусному парку Черкас узяти кредит на погашення боргу по зарплаті під заставу кількох тролейбусів. Але кредит банки не видавали, бо на заставне майно виконавча служба за клопотанням Пенсійного фонду наклала арешт. Навесні 2012 року Одарич ще сподівався завдяки грошам Фірташа звільнити з-під арешту заставне майно «Черкасиелектротрансу». І тепер, щоб погасити борг «Черкасиелектротрансу» перед Пенсійним Фондом, у Черкасах відкрили сезон розпродажу «рогатих». Три заставні тролейбуси реалізували невідомому покупцеві.
Забавна арифметика, чи не так? Наприклад, якщо продавати тролейбуси по ціні металобрухту, то вийде наступна картина.
Так, тролейбус Зіу-682В, за який Пенсійний фонд виторгував собі аж 1 тисячу 800 гривень. Згідно технічних характеристик, загальна вага Зіу-682В – 16 490 кг. Вартість 1 тонни металобрухту на українському ринку сьогодні становить 325 доларів. Отже, якщо гіпотетично покупець здасть тролейбус Зіу-682В на металобрухт, то отримає за нього приблизно 5 360 доларів США (або 43 тис. 469,6 тис. грн.) – в 43 рази більше, ніж придбав на аукціоні!
Далі увсезнайко Гугл відмовляється давати відповідь на запит про троллейбуси ЗІЛ 682 В та ЗІЛ 682 Г. Але залюбки ділиться інформацією про ЗІУ 682 В та ЗІУ 682 Г. Фотографії цих «тролів» розвіюють сумніви – саме такі тролейбуси й сьогодні їздять по черкаським вулицям. Ймовірно, в документації помилка. Вага кожного з цих двох тролейбусів перевищує 10 тонн. Отже, грубо порахувавши, бачимо, що на будь-якому пункті прийому металобрухту за два «троля» можна виручити близько 26 тисяч 350 гривень за штуку, або 52 700 - за обидва. Отже, анонімний покупець, віддавши 6 900 грн. за три тролейбуси, може здати їх на металобрухт і отримати за це 96 169 гривень (майже 12 тисяч доларів).
Є такі, хто вважає, що, виручивши ці гроші, покупець переведе їх на рахунок Пенсійного фонду, про наповнення якого так турбуються Азаров та Королевська? Цікаво також – якщо б про аукціон від Філії 24 ПП «Нива ВШ» була б бодай якась інформація, то скільки б черкащан взяли участь у торгах за «тролі» за символічну ціну?
Кого хочуть надурити такими «аукціонами» зодчі «нової Черкащини»? Скільки подібних «торгів» щодня «малюють» по всій Україні?
На цьому сумному фоні з вельми цікавою інформацією можна ознайомитися на офіційному ресурсі «Система реалізації конфіскованого та арештованого майна». Завдяки цій системі будь-який українець може «отримувати деталізовану інформацію про умови торгів, лоти та майно, що виставлені на торги та результати проведених торгів».
За повідомленням цього ресурсу від 28 січня 2013 року, 16 січня в Черкасах на аукціоні було продано три тролейбуси. Організатор аукціону – філія 24 ПП «Нива ВШ»(вул. Смілянська, 168).
Що ж це за тролейбуси? Пригадується, ще в 2010 році Черкаська міськрада дозволила тролейбусному парку Черкас узяти кредит на погашення боргу по зарплаті під заставу кількох тролейбусів. Але кредит банки не видавали, бо на заставне майно виконавча служба за клопотанням Пенсійного фонду наклала арешт. Навесні 2012 року Одарич ще сподівався завдяки грошам Фірташа звільнити з-під арешту заставне майно «Черкасиелектротрансу». І тепер, щоб погасити борг «Черкасиелектротрансу» перед Пенсійним Фондом, у Черкасах відкрили сезон розпродажу «рогатих». Три заставні тролейбуси реалізували невідомому покупцеві.
Забавна арифметика, чи не так? Наприклад, якщо продавати тролейбуси по ціні металобрухту, то вийде наступна картина.
Так, тролейбус Зіу-682В, за який Пенсійний фонд виторгував собі аж 1 тисячу 800 гривень. Згідно технічних характеристик, загальна вага Зіу-682В – 16 490 кг. Вартість 1 тонни металобрухту на українському ринку сьогодні становить 325 доларів. Отже, якщо гіпотетично покупець здасть тролейбус Зіу-682В на металобрухт, то отримає за нього приблизно 5 360 доларів США (або 43 тис. 469,6 тис. грн.) – в 43 рази більше, ніж придбав на аукціоні!
Далі увсезнайко Гугл відмовляється давати відповідь на запит про троллейбуси ЗІЛ 682 В та ЗІЛ 682 Г. Але залюбки ділиться інформацією про ЗІУ 682 В та ЗІУ 682 Г. Фотографії цих «тролів» розвіюють сумніви – саме такі тролейбуси й сьогодні їздять по черкаським вулицям. Ймовірно, в документації помилка. Вага кожного з цих двох тролейбусів перевищує 10 тонн. Отже, грубо порахувавши, бачимо, що на будь-якому пункті прийому металобрухту за два «троля» можна виручити близько 26 тисяч 350 гривень за штуку, або 52 700 - за обидва. Отже, анонімний покупець, віддавши 6 900 грн. за три тролейбуси, може здати їх на металобрухт і отримати за це 96 169 гривень (майже 12 тисяч доларів).
Є такі, хто вважає, що, виручивши ці гроші, покупець переведе їх на рахунок Пенсійного фонду, про наповнення якого так турбуються Азаров та Королевська? Цікаво також – якщо б про аукціон від Філії 24 ПП «Нива ВШ» була б бодай якась інформація, то скільки б черкащан взяли участь у торгах за «тролі» за символічну ціну?
Кого хочуть надурити такими «аукціонами» зодчі «нової Черкащини»? Скільки подібних «торгів» щодня «малюють» по всій Україні?
06.02.2013 19:10
Автор: Сергій Цюрюпа
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter