Україна- не Литва?
Литва
14 червня 2011 року віце-спікер Сейму Литви Альгіс Кашета пішов у відставку після того, як 11 червня за порушення правил дорожнього руху його зупинив поліцейський. Машина політика рухалася зі швидкістю 170 км/год(дозволено 90 кілометрів). Віце-спікер визнав порушення. «Не чекаючи на відповідні дії правоохоронців, беручи на себе моральну й політичну відповідальність, я попросив спікера Сейму звільнити мене з посади», - сказав Кашета.
Він додав тоді, що готовий відповідати за свої дії й не буде ховатися за депутатським імунітетом.
Після цього спікер Сейму Ірена Дегутене відзначила, що відставка Кашета – це вчинок політика високої культури й моралі.

Альгіс Кашета
Україна, Умань
16 березня
Вечірня Умань: «На шаленій швидкості шестициліндровий сріблястий „Фольксваген Пассат” сьогодні зранку зніс огорожу автобану, перекинувся на дах і завис на електророзподільній шафі просто над прірвою... Коли прибули ДАІ і „швидка”, з автівки „скрутили номера" – щоб ніхто не дізнався, хто ж винуватець... Лише чудом водій та поважний пасажир вижили – вони врятувались в обіймах подушок безпеки німецького авто.
Ранок п’ятниці видався сонячним та напруженим: з усіх куточків області до Умані приїздили силовики на закриту нараду із губернатором. Туди не впустили журналістів, а можновладці поспішали, щоб не дратувати губернатора Сергія Тулуба. Один з його нових заступників Едуард Івакін, що лише в лютому був призначений на посаду „заступник голови – керівник апарату Черкаської обласної державної адміністрації”, вочевидь запізнювався. Його водій при з’їзді з автобану до Умані з боку Києва просто не вписався у поворот... Скрегіт заліза, кульбіт – і автівка висить над прірвою, де внизу автобусна зупинка і дорога.
19 березня, Черкаси
Прес-конференція голови Черкаської ОДА Сергія Тулуба.
Коментуючи ДТП за участі автомобіля свого заступника, Тулуб сказав: «Ну, звичайна ситуація…Дорога після зими. Їхали…Десь там щось трапилось. І машина перевернулась. Слава Богу, що люди цілі. Їхали вони на засідання колегії ОДА, яка проводилась на території Черкаської області, в Умані – на «Уманьфермаш». Що сказати? Зараз це питання розглядається компетентними органами, і буде встановлена вина. У той же час технічні інспекції розглядають і опрацьовують питання – скільки коштуватиме ремонт. Коли будуть офіційні акти, тоді ми зможемо говорити про якісь втрати.
Що добре
Добре, що Івакін та водій залишилися в живих. Класна реклама шестициліндровому сріблястому „Фольксваген Пассат”. Добре, що на шляху Фольксвагена стала електророзподільна шафа, яка не дала понівеченому авто впасти на зупинку з людьми.
Запитання
1) 16 березня в Умані проходила колегія ОДА. Місто та під`їзди до нього патрулюються посиленими нарядами ДАІ. Чому жоден даішник не зупинив Івакіна, який вписується в повороти зі швидкістю понад 200 км/год? З якою ж тоді швидкістю він «летів» по трасі?
2) Чому представник Президента України в Черкаській області Тулуб , який гарантує дотримання норм Конституції та законів України на території регіону, вважає, що перевищення його заступником швидкості у три рази є «звичайною ситуацією»?
3) Якщо ДАІ «не побачила» 250 км/год. у «виконанні» Фольксвагена Івакіна, то чи не посилати уманським водіям у відомому напрямку даішників, коли ті зупиняють їх машини за перевищення швидкості, наприклад, на 20 кілометрів?
4) Чи не написати вже завтра Едуарду Івакіну заяву наступного змісту: «Усвідомлюючи, що я завдав непоправної шкоди іміджу державної влади на території Черкаської області, грубо порушивши правила дорожнього руху, піддаючи загрозі життя багатьох людей, завдавши бюджету збитки в особливо великому розмірі, я складаю з себе повноваження заступника голови Черкаської ОДА – керівника секретаріату адміністрації. Зобов`язуюсь відшкодувати всі збитки, завдані державі. Беру на себе турботу за лікування мого водія та добровільно зобов`язуюсь безкоштовно відпрацювати 100 годин у будь-якій точці області на роботах з упорядкування дорожнього полотна».
Чи Україна – не Литва?
14 червня 2011 року віце-спікер Сейму Литви Альгіс Кашета пішов у відставку після того, як 11 червня за порушення правил дорожнього руху його зупинив поліцейський. Машина політика рухалася зі швидкістю 170 км/год(дозволено 90 кілометрів). Віце-спікер визнав порушення. «Не чекаючи на відповідні дії правоохоронців, беручи на себе моральну й політичну відповідальність, я попросив спікера Сейму звільнити мене з посади», - сказав Кашета.
Він додав тоді, що готовий відповідати за свої дії й не буде ховатися за депутатським імунітетом.
Після цього спікер Сейму Ірена Дегутене відзначила, що відставка Кашета – це вчинок політика високої культури й моралі.

Альгіс Кашета
Україна, Умань
16 березня
Вечірня Умань: «На шаленій швидкості шестициліндровий сріблястий „Фольксваген Пассат” сьогодні зранку зніс огорожу автобану, перекинувся на дах і завис на електророзподільній шафі просто над прірвою... Коли прибули ДАІ і „швидка”, з автівки „скрутили номера" – щоб ніхто не дізнався, хто ж винуватець... Лише чудом водій та поважний пасажир вижили – вони врятувались в обіймах подушок безпеки німецького авто.
Ранок п’ятниці видався сонячним та напруженим: з усіх куточків області до Умані приїздили силовики на закриту нараду із губернатором. Туди не впустили журналістів, а можновладці поспішали, щоб не дратувати губернатора Сергія Тулуба. Один з його нових заступників Едуард Івакін, що лише в лютому був призначений на посаду „заступник голови – керівник апарату Черкаської обласної державної адміністрації”, вочевидь запізнювався. Його водій при з’їзді з автобану до Умані з боку Києва просто не вписався у поворот... Скрегіт заліза, кульбіт – і автівка висить над прірвою, де внизу автобусна зупинка і дорога.
19 березня, Черкаси
Прес-конференція голови Черкаської ОДА Сергія Тулуба.
Коментуючи ДТП за участі автомобіля свого заступника, Тулуб сказав: «Ну, звичайна ситуація…Дорога після зими. Їхали…Десь там щось трапилось. І машина перевернулась. Слава Богу, що люди цілі. Їхали вони на засідання колегії ОДА, яка проводилась на території Черкаської області, в Умані – на «Уманьфермаш». Що сказати? Зараз це питання розглядається компетентними органами, і буде встановлена вина. У той же час технічні інспекції розглядають і опрацьовують питання – скільки коштуватиме ремонт. Коли будуть офіційні акти, тоді ми зможемо говорити про якісь втрати.
Що добре
Добре, що Івакін та водій залишилися в живих. Класна реклама шестициліндровому сріблястому „Фольксваген Пассат”. Добре, що на шляху Фольксвагена стала електророзподільна шафа, яка не дала понівеченому авто впасти на зупинку з людьми.
Запитання
1) 16 березня в Умані проходила колегія ОДА. Місто та під`їзди до нього патрулюються посиленими нарядами ДАІ. Чому жоден даішник не зупинив Івакіна, який вписується в повороти зі швидкістю понад 200 км/год? З якою ж тоді швидкістю він «летів» по трасі?
2) Чому представник Президента України в Черкаській області Тулуб , який гарантує дотримання норм Конституції та законів України на території регіону, вважає, що перевищення його заступником швидкості у три рази є «звичайною ситуацією»?
3) Якщо ДАІ «не побачила» 250 км/год. у «виконанні» Фольксвагена Івакіна, то чи не посилати уманським водіям у відомому напрямку даішників, коли ті зупиняють їх машини за перевищення швидкості, наприклад, на 20 кілометрів?
4) Чи не написати вже завтра Едуарду Івакіну заяву наступного змісту: «Усвідомлюючи, що я завдав непоправної шкоди іміджу державної влади на території Черкаської області, грубо порушивши правила дорожнього руху, піддаючи загрозі життя багатьох людей, завдавши бюджету збитки в особливо великому розмірі, я складаю з себе повноваження заступника голови Черкаської ОДА – керівника секретаріату адміністрації. Зобов`язуюсь відшкодувати всі збитки, завдані державі. Беру на себе турботу за лікування мого водія та добровільно зобов`язуюсь безкоштовно відпрацювати 100 годин у будь-якій точці області на роботах з упорядкування дорожнього полотна».
Чи Україна – не Литва?
19.03.2012 18:15
Автор: Геннадій Саприкін
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter