Залишатися Д'Артаньяном

Учора під час засідання виконавчого комітету Черкас Анатолій Бондаренко нагримав на знімальну групу ТРК «Вікка». Сталося це тоді, коли до слова запросили директора департаменту ЖКК Олександра Яценка, журналістка телекомпанії почала активно жестикулювати пасивному до тієї миті оператору, щоб він почав знімати виступ Яценка.

Виступ Яценка був присвячений, зокрема, і виділенню коштів на закупівлю трун для малозабезпечених жителів Черкас, які можуть померти в результаті інфікування COVID-19.

Бондаренко зреагував вкрай знервовано, пообіцявши «руки повідривати» оператору…

сюжет Антени

сюжет Вікки
У хайпі, що здійнявся в соцмережах, жорстко зійшлися дві сторони: телекомпанія «Антена», яка є інформаційним партнером мера Черкас, звинуватила журналістку «Вікки» в нездоровій гонитві за сенсацією в непростий для країни та міста час. І ця гонитва не просто задля видачі смажених фактів в ефір, а для обслуговування інформаційних інтересів Михайла Бродського, в виконанні інформаційного замовлення проти чинної влади Черкас.

У свою чергу, представники Бродського звернули увагу на невихованість мера, який вкотре продемонстрував неповажливе ставлення до своїх опонентів.

Це – короткий виклад доволі емоційного вчорашнього обміну думок двох сторін.

Сьогодні гарячим слідом Анатолій Бондаренко зробив заяву відносно вчорашнього інциденту :

«Звертаюся до вас, як до тих, кого прийнято називати "четвертою владою". Усім нам доводиться працювати зараз в нелегких, а подекуди навіть екстремальних умовах…

… хочу звернутися до представників засобів масової інформації з проханням бодай на цей нелегкий період облишити політику в тих питаннях, які стосуються боротьби всіх нас із епідемією. Повірте, ще буде така моживість. Але не зараз.

…І так, ми зараз купуємо апарати штучної вентиляції легень, щоб рятувати життя. І ми змушені купувати труни - для тих, хто не має на це коштів. Робити на цьому піар як на мене - просто низько…»

Підозри Бондаренка та його медіа-партнерів в цілеспрямованому медіа-кілерстві саме у вчорашній історії – притягнуті за вуха. Це зрозуміло будь-кому, хто бодай побіжно знає, як працює телебачення.

Знімальна група сидить на нудній чиновничій «засідачці». Камеру вимкнуто. Кореспондентка нудиться (при чому нудиться, сидячі не в залі, а за столом разом з членами виконавчого комітету). Бо їй треба привезти в редакцію хоча б якісь цікаві сінхрони. Раптом чує слово «труна» і миттєво починає показувати оператору, щоб він почав знімати.

І найголовніше: почати знімати на камеру умовно сенсаційний виступ ще не означає випустити його в ефір. І давати глобальні оцінки «кишеньковому каналу» через жести, якими обмінюються одне з одним журналіст та оператор однієї зі знімальних груп – це параноя.

Правда також полягає в тому, що всі ми без виключення залежимо від тих, хто нам платить. У природі не існує незалежних мерів, чиновників, журналістів тощо. Різниця в тому, як відробляються гроші.

Умовно кажучи, можна бути Д’Артаньяном, котрий перед тим, як заколоти супротивника шпагою, знімає перед ним шляпу через повагу до нього. А можна обплювати ворога з ніг до голови, хоча різниця між вами лише в тім, що ви отримуєте платню в різних місцях.
Залишатися Д'Артаньяном

Краще в будь-яких ситуаціях залишатися Д’Артаньяном…

Кіндрат Булавін
03.04.2020 17:35
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter