Як не допустити пасажирських заколотів у Черкасах

Після запровадження карантину в усіх українських містах проблема пересування на громадському транспорті – одна з найболючіших. 10 пасажирів у салоні – цей стандарт у багатьох містах не дотримується. Бо, звісно, більше за усіх треба їхати одинадцятому, дванадцятому, тринадцятому пасажиру…

Чимало видань повідомляють про часті конфлікти між пасажирами, водіями й кондукторами в Києві, Одесі, Дніпрі. У столиці Київрада через транспортний колапс думає над відновленням роботи метро.

Денна мандрівка по Черкасам засвідчила, що в нас ситуація не краще. На власні очі бачив пасажирський бунт на зупинці біля літака на проспекті Хіміків. На кінцевій зупинці автобусу №5 на Луначарці пасажири теж не зуміли домовитися, хто з них буде десятим. Розгублений водій викликав наряд поліції. Люди у відповідь пообіцяли перекрити трасу…
Як не допустити пасажирських заколотів у Черкасах
Пасажирський "заколот" на кінцевій 5-го маршруту

Як не допустити пасажирських заколотів у Черкасах
Водій втік з салону й телефонує в поліцію

Очевидно, що формат «10 пасажирів у салоні» - хибне рішення. Якщо виконавчий комітет думає про повну зупинку громадського транспорту в Черкасах – це буде краще (хоча ідеальних варіантів при такій надзвичайній ситуації не існує).

Напевне, слід перейти у формат адресної доставки працівників:зранку - на роботу, увечері – додому.

Не завадить також провести переговори з власниками служб таксі – чи можуть вони перевозити на пільгових умовах тих, хто цього потребує. Адже чимало людей щодня провідують хворих або лежачих родичів та знайомих, комусь треба їхати в лікарню на процедури…Їм можна буде через рішення сесії міськради компенсувати збитки з бюджету.

У такій екстремальній ситуації слід бути гнучким, скасовувати рішення, які виявилися неефективними, та шукати різні варіанти…

Кіндрат Булавін
18.03.2020 19:20
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter