Шановні користувачі!
Як ви вже помітили - зовнішній вигляд сайту змінено,
у зв'язку з цим всі читачі, які бажають коментувати матеріали сайту повинні
пройти повторну реєстрацію!
Черкаські маршрутники "впритул" не зрозуміли транспортних нововведень мерії
30 грудня в приміщенні обласної федерації професійних спілок України відбулась зустріч приватних перевізників Черкас з представниками Черкаської міської ради (заступник міського голови Олексій Леонов, начальник відділу інфраструктури Віталій Дядченко, депутат міської ради та засновник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер, секретар міської ради Валерій Горкун) з питання зміни схеми маршрутів. Причина зібрання –проект рішення про зміну існуючих маршрутних перевезень і перенесення їх з бульвару Шевченка на вулиці Ільїна та Благовісну. На зустрічі також був присутній депутат Верховної Ради України, голова Асоціації перевізників України Сергій Пачесюк. Модератором зустрічі виступив голова Черкаського обласного осередку Асоціації перевізників України Борис Родіоненко.
Зібрання розпочалось вигуками «Де Одарич?» Виправдовуватись довелося Леонову, який повідомив, що про захід їм стало відомо лише напередодні ввечері, а у міського голови дуже щільний графік зустрічей.
Леонов: "У Сергія Олеговича - дуже щільний графік..."
Приватні перевізники обурювались рішенням Черкаської міської ради від 7 листопада 2011 року № 1687, яке дозволило відкрити новий автобусний маршрут по маршруту руху тролейбусу № 1, та намаганнями міської ради перерозподілити ринок перевезень і пролобіювати інтереси одного з черкаських депутатів та його новоутвореного підприємства КП «Черкасиелектротранс». Начальник експлуатаційного відділу ЧАРЗ –АВТО Ольга Клименко звернула увагу на незручність запропонованих змін. Вулиці Благовісна та Ільїна, на її думку, не пристосовані для цього: у приватному секторі немає бордюрів, відсутні зручні місця для посадки та висадки пасажирів, перехрестя Смілянська-Благовісна перевантажене вже зараз. А що буде, коли туди перенесуть усі існуючи маршрути? Як люди з Митниці будуть добиратися до зупинок?
Шведський досвід – у Черкаси
Головний аргумент лобіста «новозавезених» автобусів 20-ти річної давнини, депутата міськради Петра Кучера: у маршрутках не забезпечені нормальні умови праці та безпека пасажирів. Також він апелював до того, що значно збільшилась кількість маршрутів порівняно з минулими роками (до 1990 року по вулицях Черкас курсувало 176 автобусів та 120 тролейбусів, зараз – 373 дозволи видано, і 325 маршруток працює на бульварі Шевченка). «Ваші маршрутки малої місткості та не відповідають умовам Евро-3,- сказав Кучер жінці з залу, яка запитала його, кому належать автобуси, які курсують маршрутом тролейбусу № 1. - Три тижні тому я повернувся з Швеції, вивчав їх досвід перевезень, - розпочав було Петро Кучер… У залі – сміх. - І які там дороги? –вигукнув хтось. – Так там у кожній родині машина, а громадським транспортом їздять хіба що літні люди! Кучер: Тільки КП «Черкасиелектротранс» відповідає умовам конкурсу, яким ще три роки тому було встановлено, що автобуси повинні бути великої місткості та відповідати стандарту Євро – 3. Це державна програма розвитку транспорту, а не тільки міська, все одно всі власники повинні будуть перейти на автобуси великої місткості! На аргумент, що черкаськими вулицями навіть малий автобус ледве проїжджає, Петро Кучер відповів, що передбачено розширення вулиць.
Дядченко – і Концепція
До трибуни вийшов начальник відділу інфраструктури Віталій Дядченко. Він… почав читати з папірця Державну Концепцію розвитку транспорту України. - Я не знаю, чого вас тут зібрали? До весни не будуть прийматися рішення про зміни в маршрутах. Ми замовили нову схему маршрутів для нашого міста у Львівській Політехніці. Вони розробляють такі маршрути для таких міст як Львів та інші міста, – пояснював міський чиновник. - З літа у нас буде електронна плата за проїзд, скрізь буде стояти спеціальне обладнання та один квиток на проїзд, - розповідав начальник інфраструктури.
Валерій Дядченко: не відриваючись від папірця...
Заступник мера Олексій Леонов: мова про закриття маршрутів не йде
Виправдовуватись довелось Олексію Леонову. – У моєму баченні не йде мова про закриття маршрутів. Вас дезінформували. У жовтні 2011 року закінчився термін дії угод на перевезення. Ми повинні або відмінити ці маршрути зараз, або продовжити дію договорів. Будуть оптимізовані всі маршрути і винесені на конкурс. Ви зможете на рівних взяти участь у конкурсі, - запевнив Леонов. – Зараз нам треба укласти тимчасові угоди на 3 місяці, готується конкурс, умови якого буде опубліковано у ЗМІ. Вони повинні відповідати державній програмі. - Нам треба розвантажити центр міста – бульвар Шевченка. І така була мета проекту рішення, - сказав Леонов.
Пачесюк: Сергію Олеговичу, у Вас транспортом керують люди, які мають до нього таке відношення, як я – до церкви…
Апофеозом зібрання став виступ нардепа-регіонала Сергія Пачесюка. Він відверто висміяв транспортну концепцію Одарича. Далі – тільки пряма мова: Пачесюк: Хто Вам читає Концепцію (це про Дядченка, - Пров)? Нічого Ви там не розумієте! Навіщо Ви підставляєте Одарича? Якщо Ви хочете «подеребанити» місто, то робіть це розумніше…Концепція написана для розумних людей. А з Вами - як ото в приказці «застав дурного Богу молитись, так він і лоба розіб’є». Я представляю Асоціацію перевізників, буваю скрізь. Кращого забезпечення транспортом, ніж у Черкасах, немає ніде в Україні… Звертаюсь до Вас, представники міської влади: 18 перевізників Черкас забезпечили за свій кошт новий рухомий склад. Всі автобуси - не старіше як 2003 року. Ті, хто їздить до Швеції (буде їм відомо): ще як я був директором Черкаського АТП, парк налічував 176 автобусів, які могли брати по 180 осіб на борт. Всі автобуси і тролейбуси могли забрати 40 тис пасажирів за одну поїздку. Чого ми йдемо у Швецію? Сергію Олеговичу, треба поставити професіоналів. У вас транспортом керують люди, які мають таке до нього відношення, як я - до церкви. Я направив депутатське звернення до міського голови, у якому прошу розглянути питання розвитку пасажирського транспорту із залученням перевізників і мене також. Команда Одарича створює соціальну напругу у місті! Робити експерименти на благополуччі людей - це негоже. Я не бачу потреби в змінах зараз. Людей на зупинках немає, а це є свідченням гарної роботи автотранспортників. Якщо хтось хоче влізти в схеми – треба шукати законні підстави. ЄВРО-3 у нас в Україні не випускається. Ніхто в Україні не дозволить купити за бюджетні грошу імпортні автобуси. Колесніков цього не допустить. Як знайдете 20 мільйонів гривень, розробите програму, тоді й робіть рішення…
Сергій Пачесюк: захищайте себе!
Я хочу, щоб і представники тролейбусного парку, які не присутні на цьому зібранні, знали, що вони мають право бути захищеними теж. Ніхто з міської ради не має ніякого відношення до виділення коштів тролейбусникам. Звертаюсь до вас через ЗМІ: захищайте себе! Раджу вам поборотися з ділками…
03.01.2012 12:00
Автор: Галина Соснівська
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter