Львівська Політехніка - пожалій Черкаси!

Як гірко іронізувала Провінція наприкінці минулого року, 2012 року революційна сверблячка не полишить черкаських реформаторів. Так воно й сталося.
Після небувалого успіху ідеї зі спилюванням каштанів на бульварі Шевченка мер та його команда оголосили про намір реформувати транспортну систему Черкас.
Одарич: « Буде створена єдина компанія, яка опікуватиметься усіма маршрутами у місті, як автобусними, так і тролейбусними. Місто має в цій компанії частку, яка є не нижчою за блокуючий пакет. Решта – це частка приватників…
У Черкасах діятиме єдиний квиток на усі види транспорту, як автобуси, так і тролейбуси. Розрахунок за проїзд відбуватиметься електронною карткою, яка при вході прикладатиметься до спеціального пристрою…
Також мерія планує переглянути маршрути. Це робитиметься із метою зменшити навантаження на центральні вулиці і охопити транспортним сполученням околиці Черкас. Також реформуванням транспортної інфраструктури передбачається перехід на новий транспорт Євро-4. Це дозволить значно покращити екологічний стан міста. Крім того, перевага віддаватиметься автобусам великої місткості. Нині кілька таких автобусів проходять «прокатку» на міському автобусному маршруті № 1. Ці автобуси французького виробництва. Вони вже були у використанні 3-5 років. Вони мають рівень викидів Євро-4, низьку підлогу та тихий хід. На переконання міського голови 150-180 таких автобусів могли б закрити всю потребу міста в пасажирських перевезеннях. Нині на маршрути міста виходить 350-380 автобусів «Богдан», ПАЗ, «Еталон».
Одарич: «Що стосується перегляду маршрутів, то це питання нині вивчається. Моніторингом і аналізом займається інститут «Львівська політехніка», який розробляв транспортну модель для Львова. Нині спеціалісти вивчають пасажиропотік кожного маршруту, визначають, скільки і на якому маршруті повинно працювати транспорту, де мають бути автобусні маршрути, а де тролейбусні…»
Передбачається, що наприкінці березня ця транспортна модель буде готова, а вже у квітні потрапить на затвердження. Остаточно вона має запрацювати наприкінці літа.
За словами Сергія Одарича, цього року мерія планує закупити комунальний транспорт на 40 млн. грн. Міська влада розглядає три варіанти. Це можуть бути тролейбуси, електричні автобуси чи автобуси, що працюють на газу і відповідають Євро-4…
Про Львівську політехніку, чиї фахівці «вивчають черкаські пасажиропотоки» – пізніше. Спочатку – про головне.
Ринок черкаських маршрутників –корупційний. Торік попри доводи здорового глузду та ж сама команда Одарича пішла на необгрунтоване підвищення проїзду в маршрутних автобусах до 2 гривень 50 копійок. Плата з проїзд в Черкасах (проживають 296 тисяч жителів) стала найвищою в Україні й опинилася на одному рівні з Києвом (реально проживає близько 5 мільйонів осіб), Севастополем (за площею Севастополь такий самий як і Москва) та мільйонним Дніпропетровськом. Чому це сталося? У приватних розмовах будь-який перевізник, не добираючи слів, пояснить, що сам він з того особливого зиску не має…
Отже, спробу навести порядок у цих заплутаних схемах можна тільки вітати. Якби не кілька «але».
1) Мер Черкас заявляє, що транспортними нововведеннями він займатиметься персонально. Компетенції мера в транспортній галузі – під питанням. Під питанням компетентність «транспортного оточення». Наприклад, начальник відділу інфраструктури Черкаського виконкому Віталій Дядченко під час емоційної зустрічі з черкаськими перевізниками помітно знічувався, коли йому задавали питання «по суті». Червоніючи, він занурювався в смартфон із Концепцією розвитку пасажирського транспорту. Вміння читати – це суттєвий плюс для начальника відділу інфраструктури МВК. Проте інших якостей Дядченко більше не проявив. Віриться, що це - через скромність і небажання принижувати присутніх величчю свого розуму…
2) Незрозумілі фінансові джерела для закупівлі 150-180 «майже новеньких» французьких автобусів. Невже знову в кредит? І як бути з тим, що в Черкасах значна частина маршрутних автобусів –виробництва вітчизняного автопрому? І ще –дивним чином ідея Одарича позбутися автобусів, зроблених на заводі Порошенка, збіглася в часі з кавалерійським наскоком на Порошенка з боку Бродського.
3) Згаданий Одаричем інститут «Львівська політехніка», який займатиметься новою транспортною схемою для Черкас, розробив нову схему руху автобусів у Львові. Це призвело до транспортного колапсу в місті. У Львові вже пройшла акція протесту «Спасибі меру Садовому за те, що пішки йду додому». Лунають заклики про необхідність повернення до старої транспортної схеми. Ось найбільш цікаві приклади народної творчості львів`ян з приводу інтелектуального продукту «Львівської політехніки».
Львівська Політехніка - пожалій Черкаси!

Львівська Політехніка - пожалій Черкаси!

Львівська Політехніка - пожалій Черкаси!

Львівська Політехніка - пожалій Черкаси!

усі фото з сайту Вголос
Дуже хочеться сказати: Олеговичу, зосередься на чомусь одному й доведи бодай щось до кінця. Не стрибай по купинам заплутаних ідей, як лікар Мортімер - по Грімпенскій трясовині. Зроби дороги, врешті-решт…
23.01.2012 18:00

Автор: Геннадій Саприкін
Якщо знайшли помилку - повідомте нам, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
09:51 24.01.2012 alexband:
У Шмаровоза обострение генетической памяти?
08:32 24.01.2012 Klavdyj:
Чи є хоч одна корисна ідея, яку о(cenzored)...ч впровадив в нашому місті? Окрім фейсвола, який народ назвав "братською могилою" -назвіть ще.. Все пропустити через власну кишеню, з усього мати зиск - сенс існування завойовників Бродського -Одарича. Лікарні, школи, поліклініки - закрити; тролейбуси - на металолом, пенсионерів - на свалку. Кожен день як на війні. Добрався до маршруток.Як там у Львові - справа львівян. В Черкасах хоч маршрутки поки що ходять... Створив у міській раді КУБЛО вільних від совісті демократів з ригиональними отрижками, з Тулубом домовився про все "путем" і доє місто.. Але кінець буде.. порівняно з качанівською тюрмою, Обдурич заслуговує пожиттєве поселення на Колимі
19:57 23.01.2012 Oksana_Kolisnyk:
Львів'янам, звісно, пальця до рота не клади! Садовий он уже пояснює і роз'яснює ситуацію. Нормальним по відношенню до городян тоном. Там, дійсно, є кілька форсмажорних обставин. Але про те, що транспорт у Львові буде організований по-іншому - відомо давно. Мені про ці наміри дуже схвально розповідали львівські таксисти. Ідея, яка впроваджується, запозичена зі старих європейських міст і передбачає міські розв'язки рухом по колу, а не перехрестями і скороченням до мінімуму світлофорів. Я чомусь впевнена, що у них все вийде. Вони все це відпрацюють разом.